DIY: decoratiuni pentru o petrecere de Halloween

Decoratiunile de Halloween sunt in mare voga. Asa ca daca vrei sa organizezi o petrecere tematica si ai nevoie de cateva elemente pentru decor ai putea foarte usor sa le confectionezi acasa, singura. Noi am pus in practica asta si iata ce a iesit:

dovleac de halloween, halloween party arrangaments, central piece halloween, arangamente petrecere de halloween

Ai nevoie de:

  • 2 dovleci/bostani (noi am cumparat din piata la un pret foarte mic);
  • paiete;
  • aracet pentru a ii vopsi;
  • lipici transparent (trebuie sa te asiguri ca acesta nu se vede);
  • acuarele (noi am folosit unele pe baza de ulei);
  • pensule si o placa din ceramica sau lemn pentru a amesteca aracetul si culorile;
  • frunze de toamna si lumanarele pentru decor.

Dovleacul portocaliu avea o forma si culori frumoase, asa ca l-am pastrat natural, iar codita am impodobit-o cu paiete de culoare rosie.

Pasul 1: Am luat dovleacul si l-am spalat sa nu mai aiba urme de murdarie, iar apoi codita acestuia am dat-o cu lipici peste care am presarat paietele.

DIY: decoratiuni pentru o petrecere de Halloween

Pasul 2: I-am facut un pat din frunze si asta pentru a aduce mai mult cu o imagine de toamna.

Se poate folosi si pe post de aranjament central al mesei (fii sigura ca oaspetii tai vor fi foarte incantati)

DIY: decoratiuni pentru o petrecere de Halloween

Dovleacul de culoare verde albui l-am vopsit si am adaugat paiete pe jumatatea de sus a acestuia.

Pasul 1: Dovleacul se spala, se picteaza cu aracet;

Pasul 2: Dupa ce aracetul s-a uscat, se amesteca putina culoare din acuarela cu putin aracet (asta depinde de suprafata dovleacului, cel pe care noi l-am ales a fost destul de mic, asa ca nu a fost nevoie de mult material);

Pasul 3: Inainte ca stratul de culoare sa se usuce se presara paietele si se lasa la uscat. Il poti inveli pe tot in paiete, jumatate (asa cum am facut noi) sau chiar sa scrii pe el cuvinte, de exemplu: Bride (asta daca il folosesti ca decor de nunta) sau Party 🙂

DIY: decoratiuni pentru o petrecere de Halloween Uite aici o galerie foto:

Nu e rau pentru o prima incercare, nu? 🙂

Aceste aranjamente pot fi folosite nu numai ca decor pentru o petrecere de Halloween ci si ca aranjamente de toamna.

Mai poti citi si:

Cum sa-ti organizezi nunta toamna

Urmareste-ne pe Facebook aici: Amazing Brides

Lasă un răspuns

