Asa DA, asa NU. Ce au in comun florile si domnisoarele de onoare.

Vorbeam de dimineata cu o prietena despre nunta la care ea va fi actorul principal, iar noi, echipa de vreo 7 fete, tot actori, dar secundari. Am dezbatut despre corturi, torturi, coafuri, lumanari, candy bar si ne-am oprit bineinteles si la creatii de designer. De data aceasta, insa nu pentru mireasa, ci pentru noi, domnisoarele de onoare.

Am gasit multe modele. Mai scumpe, mai ieftine, fistichii sau clasice. Concluzia? A fost clara. Avem de unde alege pentru toate formele si mofturile. Printre altele insa, ii spuneam ca trebuie sa se gandeasca la nunta ca la un tot unitar. Sa tina cont de faptul ca daca va organiza nunta, de exemplu, intr-un stil clasic, arhitectural  culorile izbitoare ale rochiilor nu ar fi complementare nici cu aranjamentele florale si nici cu buchetul. Asa ca, am mai pus la cale inca o iesire ”ca intre fete”, ca doar trebuie sa ne punem de acord asupra culorii si modelelor de rochii, iar ca sa avem mai mult timp de barfa, am creat o lista cu asa da, asa nu, despre culori, modele si flori.

In stanga am expus combinatiile nepotrivite, in dreapta inspiratie pentru diferite culori.

verde da da! Stilul clasic, format din 2 culori nu va da niciodata gres, dar nici speciala nu vei fi. Asa ca inspira-te si nuanteza-ti nunta pana la cele mai mici detalii.

negru! Minimalist presupune intr-adevar sa te foloseste de un singur tip de floare, aranjament, insa nu neaparat si acelasi ton, asa ca adauga putina culoare, In fond mergi la o nunta si trebuie sa exprimi fericire, caldura, voiciune.
lila! De mult se stie ca nu mai trebuie sa asortam geanta cu pantofii. Cu atat mai putin sa alegem aceeasi culoare si pentru rochie si pentru buchet.

colorat! Dupa cum spuneam mai sus, putina culoare nu strica, dar nici sa transformi nunta intr-un curcubeu nu merge.

alb!  Albul este clar,  destinat miresei, dar daca tii mortis sa alegi o astfel de rochie, adauga culori neutre in buchete. Galben, rosu, roz creeaza o discrepanta prea mare.

ptr tine

Am ales pentru tine, draga mea, doar ce este frumos. Asa imi imaginez eu nunta ta: rochie simpla, dar sexy, flori putine, dar de senzatie, dulciuri colorate si noi, la fel de emotionate si fericite ca tine.

Lacramioara

Un gând despre “Asa DA, asa NU. Ce au in comun florile si domnisoarele de onoare.

  1. Pingback: Cum sa-ti organizezi nunta toamna | Amazing brides

Lasă un răspuns

