Pantofi comozi, dragoste si multe zambete – Nunta Iuliei

iuliaaTipul nuntii: traditional – moderna 

Tipul locatiei: restaurant, Slobozia

Numar invitati: putin peste 120

Buget: aproximativ 20000 ron

Perioada: vara anului 2012, pe 14.07 (data aleasa cu semnificatie: ziua de nastere a Iuliei fiind pe 13.07, iar a relatiei pe 14.07)

 

CUM IMI ALEG ROCHIA DE MIREASA – Dragoste la prima vedere

…cu rochia e frumos. Ma gandeam ca o sa o caut mult, nu sunt eu pretentioasa, ma cunosti doar, dar o data se marita fata…si na, o asteptam…si spre surprinderea mea am gasit-o poate si prea devreme, poate si unde ma asteptam mai putin. Ma gandeam ca o sa merg in orasele din jurul Sloboziei: Braila, Calarasi, Bucuresti, dar n-a fost asa.

Ghici unde mi-am gasit rochia? In orasul nostru drag. Si cand? In octombrie, cu aproximativ 10 luni inainte. Dar stii, a fost dragoste la prima vedere. De fapt nici n-am vazut-o din fata, pentru ca manechinul era cu spatele la vitrina. “M-a atras” imediat. Am fost a doua zi si gata, a mea a fost. O pastrez si acum in sifonier si parca mi se pare ca ieri a fost The big Day!

DIFICULTATI – Lista de la A la Z a prietenei, cel mai mare ajutor

Ziua petrecerii a rasplatit toate eforturile. Dificultati nu sunt, e doar multa alergatura, sunt multe detalii de care trebuie sa tii cont, emotii, stres. Dar am facut totul cu mult drag! Nu pot vorbi deci despre dificultati.

Eu am avut noroc. Cu un an inainte o prietena s-a casatorit si mi-a dat exact lista cu tot ce presupune o nunta: de la A la Z. Asta m-a ajutat foarte mult, a constituit poate mai mult de jumatate din ce ar presupune planificarea nuntii.

LOCATIE, FOGRAF, ENTERTAINMENT, PANTOFI COMOZI, DRAGOSTE SI MULTE ZAMBETE

Concentreaza-te pe locatie, fotograf si entertainment! Invitatii pun pret pe asta. Dar nu poti multumi pe toata lumea, poate ca nici eu n-am reusit in totalitate.

Alegeti-va pantofi comozi!

Impartiti zambete. Eu una am ras cat poate nu am ras toata viata!

Fiti degajate, pentru ca ziua asta nu se mai intoarce si e pacat sa fiti stresate pentru niste nimicuri, tot ce conteaza e sa-ti rada inima de fericire si dragoste!

autor: Adela

Noua ne-a placut nunta Iuliei. Daca vrei ca nunta ta sa faca parte din nuntile reale ale Amazing Brides lasa-ne un comentariu mai jos sau scrie-ne pe adresa de e-mail amazingbridescontact@gmail.com

Lasă un răspuns

